Op de helft
De 1e 3 maanden zijn om. En eigelijk best wel snel gegaan. Inmiddels onze draai gevonden en onwijze leuke mensen ontmoet van andere organisaties waar wij al leuke avonden mee samen gegeten,gezongen en gedanst hebben. Pricies die mensen maken ons werk leuk.
Wat ook leuk is dat je berichten krijgt van gasten die Inmiddels thuis zijn en met een familie foto ons bedanken voor de leuke en fijne tijd.
Onze leef is wat het is en buiten dat wij soms weg waaien vinden wij daarin ook wel weer de weg. Tot er net voor ons 10 tal chalets zijn geplaatst. Ik weet inmiddels dat je steeds je grenzen kan verleggen maar soms is het ook wel klaar. Met de angst dat er jongeren in komen vast een mail richting kantoor die hier wel goed op reageren en zeggen even af te wachten wat er inkomt. Italie is italie want ze doen toch wat hun willen en zeker de familie van de grote Hu campings. De mafia achtig praktijken is ook wel een beetje voelbaar en ik ben eerlijk ga daar best slecht op. Even afwachten dus. Hoop dat onze baas plan B klaar heeft liggen.
Een goed voorbeeld is dat onze manager van de camping bij ons op de camping van onze leef woont ook in de winter man alleen. Snap nu ook waarom alleen whaha. Onze leuke avonden moeten stoppen rond 2300 uur maar als Hu een feest heeft met name hij dan lijkt het wel een evenementen terrein van lowlands. Tot 1 uur snachts. Nou laat bij de volgende feest de security maar komen whaha kan niet wachten. Mooie van alles is dat hij dacht o shit om 23 uur moet het stiller dus hup in de algemene app de rest van de camping uitnodigen dan kan het langer doorgaan. Whaha niemand is gegaan raar he whaha.
De camping loopt. De Duitsers bellen met de vraag of er iemand langs kan komen omdat ze gas ruiken.... ik zeg niets zit ze toch nog hoog whaha ga toch maar ruiken en dan ruik je gewoon echt niets. Zijn er inmiddels al 4 geweest.
Inmiddels is ook hier de EK begonnen en zitten vele voor het grote scherm op het plein. Wij zien hoe 1 Pool 6 plaatsen vrij houd voor vrienden. Met zweet op zijn hoofd zie je hem nog net niet vechten.om de plekjes te behouden en dan begint de wedstrijd whaha bam dag plekken en dan op dat moment komen de vrienden whah moet zeggen onze collega riep ook iedereen op gewoon te gaan zitten daar whaha draak.
De volgende wedstrijd Nederland Frankrijk waren wij uitgenodigd door ester en Jan van estivo bbq, scherm buiten en met 14 man de ek wedstrijd bekeken wat een leuke avond was dit ook weer.
Het hoogseizoen gaat nu echt een beetje beginnen hier mega druk van gasten die alles proberen tot hele lieve. gaan wij nu het seizoen in.
De telefoon gaat hoor de mensen nog zeggen wij hebben last van een nest. Was inmiddels al 19 uur dus je denkt gelijk wespen en met kinderen is dat natuurlijk best een ding. Na de vraag die Natas stelt of het gaat om wespen zie ik haar ogen groot worden... ik denk nee is erger zijn het hoornaar want dan hebben wij een uitdaging. En dan zie ik een.kleine glimlach. Ze zegt wij komen morgen even kijken. Ik zeg wat is er. Ze zegt gaat om een nest met vogeltjes.... nou even helemaal stil he. Er volgt ook nog een foto. Daarop heb ik direct geantwoord zijn beschermt maar mogen niet weggehaald worden en dat ik een melding heb gedaan dat ze daar zitten. Voor ze het zelf doen. De volgende dag gekeken en 4 lieve snaveltjes komen het nest uit dat ze willen eten hoe schattig. De gasten gave aan dat ze blij waren dat ze savond stil waren want dan slapen ze. Whaha pff soms...
Hallo dames even een vraag 2 spotjes boven de eettafel werken niet kunnen jullie dit maken. Wij tuurlijk. Helemaal naar de andere kant van de camping halen wij 2 spots op!!! Klim op de stoel en vraag of natasja het licht aan wil doen. En inderdaad 2 deden het niet. Ik voel aan het lampje en kon het niet laten te zeggen. DIT MEEN JE NIET. Ik kijk naar de man des huize en draai de 2 spots vast en bam licht. Zijn vrouw kijkt geïrriteerd naar de man en zegt. Echt serieus dit. Whaha.
Tring. Goedeavond met Natasja, op ene of andere manier is het altijd een soort pakjes avond je weet nooit wat er komt. Alleen naar een gezicht te kijken zie je of het erg of mee valt. Deze uitdrukking van natas kon ik even noet plaatsen. Ze hing op helemaal stil. Wat is er. Nou weet je waar wij net met de buggy doorheen kunnen rijden staat nu een auto en heeft deel van terrastrap meegenomen. Oke deze hadden wij niet eerder gehad dus ik erheen. En daar stond ie voor hun huisje. Bij aankomst zag ik 5 gezinnen van 5 huisjes mij appelig aan te kijken. Ik zeg kon niemand hem tegen houden. Nou zegt de buurman wij waren allemaal helemaal verbaasd. Whaha nou die snap ik. Ik er naar toe en ze spreken dan alleen italiaans natuurlijk nu leer je dit wel heel snel hier want ze vertikken het om andere talen te spreken. Binnen 2 minuten stond de auto op de parkeerplaats waar hij hoorde. Ze hadden geen zin om te lopen met de spullen. Tot op vandaag weet ik nog steeds niet hoe hij er in is gekomen. Trap gemaakt en door. Whaha
Mocht er trouwens camping spullen worden aangeboden via marktplaats laat het ons even weten want denk dat iemand al 5x de uitzet bij elkaar gepikt heeft hier. Whaha zo hou je de huisjes wel nieuw binnen.en buiten.
Tot de volgende keer weer




Maar wel fijn om van jullie verhalen te lezen, zo ka ik mee leven!!!
Dikke knuffel xxx