Italie toscane camping life

16 april 2024 - San Vincenzo, Italië

Tja ik had al heel wat op papier gezet waar je niet vrolijk van wordt. Dus heb deze verwijderd en begin even opnieuw.

Moet zeggen de eerst weken voor de camping open gaat ( 20 April ) zijn niet de  makkelijkste weken geweest. Wij hebben echt wel. Vooral ik op punt gestaan te stoppen maar door de schouders eronder te zetten en met het hele team, kantoor en regioteam zit er nu goed de spirit erin maar zwaar oja zeker. Met nog een paar chalets uit de winterslaap te halen,puntjes op de i denk ik dat wij goed kunnen beginnen aan het camping seizoen in Toscane.

Irritaties pfff ja je wordt moe, neem bijvoorbeeld nu ik aan schrijven ben in een pauze. krijgt natasja het op haar heupen en gaat shine van de toppers heel hard te zingen... trek je niet altijd whaha.

Je auto kan je hier elke dag wel wassen stof zand enz leuke is dan wel dat je in ene een.gil hoort van Marjo die naast ons woont. O Bianc!! Kijk dan. Ik zie der bij haar auto staan en ik schiet onwijs in de lach. Alsof er is afgesproken dat haar auto doelwit geworden is van een enorme poep evenment er is geen 1 plekje schoon meer...whaha net een andere auto he. Ik zie de vogels in de verte op een rij zitten.kijken wat zullen die gelachen hebben.

Vloeken en tieren is even onze moto geloof ik want de deadline is pittig. Inmiddels hebben wij gelukkig extra tent ruimte gekregen waar io donderdag de linnen in wordt gebracht en de vuil daar weer in. Kinderbedjes kinderstoelen zodat er in de andere opslag meer ruimte is om te werken.  Kinderfietsen krijgen straks hun uitleen plekje bij de pipowagen op de camping. Dit is een opslag voor ons waar wij ook onze koffie momenten hebben met elkaar.

Terras voor onze leef accommodatie staat klaar om opgebouwd te worden 1 deze dagen

20240416_172233Terras In afwachting

afgelopen week zijn er 2 dames geweest van kantoor helaas hadden ze het te druk en wij om even te wijnen maar de koffie de volgende ochtend was leuk en gezellig . Is altijd grappig mensen te horen als je bijvoorbeeld de sales belt. Des te leuker is het ze weer te zien.

IMG-20240411-WA0002

Wat eet je als je in italie bent whaha. Pannenkoeken, Nasi, Snert, pizza, Wharps, pasta, en ja ja zuurkool whaha. De temperatuur gaat nu langzaam omhoog endit zal ons eetpatroon wel veranderen mis wel mij bitterballen weer maar weer even doorbijten.

Met elkaar als team gaat het leuk en goed regelmatig zitten wij samen in vergadering of zoeken wij elkaar op enof eten wij gezamenlijk

IMG-20240412-WA0006

Na flink wat aanpakkingen is onze leef leuk en gezellig aan het worden kom maar op met de warme dagen waar wij hier heerlijk weer kunnen BBQ kan niet wachten.

20240416_17352320240416_173516

20240416_173530

Aanstaande zaterdag de 1e gasten dus dit wordt verhalen verzamelen whah nu al zin in. Dit was even een klein woordje van ons hoe het nu gaat en wat er komen gaat.

Dikke kus van ons en tot snel.weer.

1. Susie:
    16 april 2024
    Nou weer een leuk verslag van jullie, veel succes met het seizoen!! Jullie kunnen het 💪💪
  2. Eugène Van Hemert:
    16 april 2024
    Hey! Gaaf dat jullie er weer zullen zijn😀😎
    Tot juniiiii😘🤘
  3. Anja:
    16 april 2024
    Gelukkig beetje in ritme gekomen nu
    Succes met de seizoenstart en tot eind juni
  4. Ellen Harperink:
    17 april 2024
    Fijn dat het leuk gaat als team en dat het harde voorwerk bijna af is.
    Heel leuk om jullie op de foto’s te zien.
    Succes met de opening van het seizoen! 🍀🍀 🥂
  5. Mirella:
    17 april 2024
    Fijn om jullie te mogen volgen :) succes met alles, jullie reden dat!
  6. Patricia Haakmeester:
    18 april 2024
    Nou lieverds, heel veel succes met de opening vd camping en veel.werk plezier ondanks alles . Dikke knuffel
    Xxx
  7. Jessica Pietersen:
    23 april 2024
    Zo te lezen wat een voorbereiding en hard werken. Veel succes met de opening van het seizoen! Xxx

Jouw reactie